Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 5 iulie 2010

Adresa de mail ... Unde?!

Incep saptamana asta cu o nemultumire...

Din cauza sau datorita (nu imi pot da seama daca e de bine sau de rau) faptului ca petrec cam 5 ore pe zi in fata calculatorului, in special in blogosfera, tot dau click pe Urmatorul Blog. Cam 80% dintre blogurile pe care le gasesc acolo mi se par interesante si, din dorinta de a promova, incep sa caut o adresa de mail sau o sectiune pentru link exchange. De cele mai multe ori insa, se intampla sa nu gasesc niciuna dintre aceste lucruri care mi se par esentiale pe un blog.

Ma rog, hai sa zicem ca poate nu vrei sa faci link exchange, ti se pare ca blogul tau are suficienti cititori si nu ai nevoie de promovare. E ok, nu am nimic impotriva; dar, totusi, poti scrie pe pagina Despre mine sau Despre blog ca nu accepti link exchange.

Bun, trecem peste pagina de Link Exchange, nu toti fac link exchange si respect asta. Dar, pe un blog, o adresa de contact mi se pare indispensabila. Nu zic sa iti faci una speciala pentru blog -desi mie una asta mi se pare indicat, pentru o organizare mai buna-, poti lasa chiar adresa de mail pe care stai tu de obicei, dar ideea e sa ai o adresa de contact pentru orice probleme. Poate cineva vrea sa preia un articol de la tine sau alte chestii de genul si vrea sa o faca, ca lumea, cu copyright sau alte alea... Si nu are cum sa dea de tine, asa ca iti lasa un comentariu la un post, random, pe care probabil tu nici nu il vei citi.

Revenind la nemultumirea mea: lasati-va pe blog o adresa de contact! Nu va costa nimic si cu siguranta e un plus pentru a castiga mai multi cititori...

P.S.: daca, chiar nu vreti sa va lasati adresa de mail puteti apela la Kontactr ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu