Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 9 iulie 2010

Bendeac, Scrisoare catre adolescenta romanca

Nu stiu cat de multi il cititi pe Bendeac. Eu mai citesc cate-un post de-al lui din cand in cand. Azi, am intrat pe blogul lui. Si vrea sa il inchida. Nu prea am inteles de ce, dar in fine; este decizia lui si trebuie respectata. Postul de azi se incheie cu un top 5 al posturilor pe care ar vrea el sa si le aminteasca lumea...

Am citit primul articol din acel top, Scrisoare catre adolescenta romanca. Am 15 ani, deci m-am simtit cu musca pe caciula.

[...]“Taci! Taci si rabda ca asa i-a dat Dumnezeu femeii!” Vei spune, hai ma Mihai ca erau alte vremuri! Pe bune?! Vrei sa-ti demonstrez ca aceasta replica e perfect valabila si azi?! Si vrei sa-ti demonstrez punct cu punct ca, in mare masura, femeia este vinovata pentru ce i se intampla si pentru cum este tratata?![...]

SCHIMBA TU LUMEA! FII PUTERNICA! FII INDEPENDENTA!!!

Te pup, te iubesc si te respect!

Cu drag, Mihai.


Inca nu am apucat sa le citesc si pe celelalte, dar pana diseara le voi citi cu siguranta.

Articolul sus-mentionat m-a facut sa ma gandesc la multe chestii, lucruri, gunoaie legate de viata mea, baieti, dragoste, prietenii adevarate, false sau pierdute si asa mai departe.

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu