Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 15 iulie 2010

Eu.

Am găsit o leapşă pe blogul Cameliei pe care nu ştiu cum de-am scăpat-o :))
E vorba despre copilăria mea.
Mamă, şi am o mulţime de poze cu mine, o cutie întreagă + multe altele scanate deja :)) Însă am ales eu aşa, câteva, random.


la ţară, cu tata şi tricicleta mea <3


... :))


yee, clubbin' baby!


ce-mi mai placea mie viţeluşul ala...


...


nu ştiu ale cui erau acele cizme, dar îmi stătea bine cu ele, nu?


cât un lighean... :))


hei, tata, începe Familia Bundy <3


de mică o ardeam cu aparatu' de fotografiat în mână...


hobby: gimnastica...


ce viaţă e aia dacă nu te baţi cu naşu' ?!?!?!


Şi aici îmi luam eu rămas bun de la abecedar, cu diplomă şi coroniţă. =D

Mi-a placut copilaria mea. Si inca imi place, caci sunt inca un copil. Merge la toti cei care doresc sa o preia.

2 comentarii: