Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 15 iulie 2010

Gemeni.



Unchii mei, gemeni, in '73.

Am auzit ca chestia asta cu gemenii se mosteneste nu la generatia urmatoare, ci peste doua generatii. Deci daca bunica mea a avut gemeni, inseamna ca eu as avea sanse sa am gemeni. Ar fi cei mai diferiti gemeni pe care i-ati putea vedea vreodata, pentru ca NU ii voi imbraca la fel. Desi cand vor fi mici vor arata la fel, nu vreau sa creada ca sunt la fel. Nici macar in perioada de dinainte de gradinita.

Sunt inca mica pentru a vorbi de copii, dar imi plac mult. Si niste gemeni, fata si baiat, sunt visul meu de mic copil. Vreau trei copii: gemeni (fata si baiat) si inca un baiat. Daca as putea as face numai baieti. Nu vreau sa am prin casa numai urechi, maini sau picioare de papusi, par si hainute, mobila din casa lui Barbie si asa mai departe. Prefer sa ma lovesc de cate-o masina de pompieri, care sa ma stropeasca si ma mai trezeasca din cand in cand, hahaha.

2 comentarii: