Regula nr 1:

Have fun and share! :).

marți, 6 iulie 2010

Încă o zi...

Mai am o zi şi termin practica. Yeeeeee!

Săptămânile astea trei au trecut aşa repede.. parcă prea repede, totuşi...

Încă nu m.am apucat să scriu, ceea ce e rău. Mi se pare că nu sunt deloc ambiţioasă, deşi ştiu că nu e aşa. Voi scrie, mă gândesc la asta în fiecare zi, dar aştept vacanţa. Mă rog, cum termin şcoala plec din Bucale să mă relaxez şi eu puţin, că merit...

Nu ştiu încă dacă voi lua pauză de la bloggărit, dar sper că nu; voi vedea. Acces la internet am oricum, dar nu ştiu dacă o să am timp să postez. În fine, ideea e că în vacanţa pe care mi-o voi lua de săptămâna viitoare mă voi apuca de scris...

Mâine ni se încheie mediile, joi avem liber şi vineri mergem pentru aşa-zisa "premiere". (cred că voi lua premiul 3 sau menţiune, încă nu ştiu sigur, haha)



V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu