Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 2 iulie 2010

Jocurile Online

Aseara am scris acel review despre jocurigratis.ro si am zis ca nu ar fi rau daca as scrie un post despre jocultele astea cunoscute si sub numele de "miniclip-uri".
Probabil ca toti stiti de site-ul de jocuri online miniclip.com de unde si denumirea de "miniclip". E un brand de care stie mai toata lumea pentru ca aici gasesti o gramada de joculete, care mai de care.
Aici exista cele mai multe joculete pe care le-ai putea gasi pe un site dedicat jocurilor tip miniclip -jocuri online, care nu necesita X Gb Memorie RAM sau X Gb pe Hard-
Iata lista jocurilor pe care le gasiti pe miniclip.com:



Pe site-uri de genul imi pierd eu timpul in perioada asta, de dinaintea vacantei. E adevarat ca am zis ca trebuie sa scriu un roman -o sa il scriu, dar acum nu pot, nu am chef. Si daca nu am chef nu o sa iasa bine...- dar mai poate astepta. Mai am o saptamana de scoala si dupa vacanta. O bine meritata vacanta. Poate atunci ma voi apuca sa scriu. Nu poate. Sigur atunci voi scrie.

Sa revenim, totusi, la jocurile online. Imi plac, desi nu au niciun sens, nu ma ajuta cu nimic, nu ma relaxeaza si in niciun caz nu o sa ma invete cum sa completez Registre de Casa/Inventar si asa mai departe.

Joc aceste jocuri desi ma enervez cand nu reusesc sa trec peste un nivel, desi vad ca altii au punctaje mai mari ca mine. Si aici nu ma refer numai la jocurile tip miniclip de pe miniclip.com; aici ma refer la toate.
De exemplu, exista pe FaceBook (alaturi de multe alte aplicatii de genul de care m-am lasat pentru ca se joaca atat de multa lume incat pana si server-ul celor de la FaceBook nu mai face fata ). Este un joc idiot, ca altfel nu il pot numi, care nu are niciun rost pe lumea asta. Te face doar sa iti pierzi timpul castigand experience, coins si FarmVille Cash. Musai de precizat ca acest joc creeaza dependenta si ca cei de la FaceBook s-au gandit la o metoda de a te ajuta sa termini mai repede jocul: sa iti cumperi coins si FarmVille Cash (mai mult ai nevoie de Cash decat de coins...). Si uite cum fac cei de la FaceBook bani pe seama unor no-liferi care stau toata ziua si joaca acest joc. Ce tre' sa faci in acest joc? Pai ai o ferma de care trebuie sa ai grija. Si ca sa fii un taran cu carte de munca trebuie sa ari, sa plantezi si sa astepti sa ti se coaca legumele/fructele sau ce ti-ai plantat tu acolo. Evident, ai de unde alege ce vrei sa plantezi, optiunile sunt multe. Dupa trebuie sa culegi roadele muncii tale si tot asa.

Voi continua cu alte jocuri in partea a2a a postului. Cheers!

2 comentarii:

  1. e o mare diferenta intre un joc java sau flash(zinga, miniclip,etc.) care sunt joculete de mici dimensiuni.. si care iti merg avand doar flash player instalat; si adevaratele Videogames alea care cer CPU, RAM si HD,
    prefer jocurile adevarate.... alea ce vor potenta... dar nu jocuri de tip Warcraft am mancat aproape toata seria Need For Speed.. jocurile Ubisoft,Atari;EA;Eidos;THQ,.... joc de rol, de aventuri, driving, shooter, cu razboaie etc.

    sunt si o serie de joculete miniclip... care imi plac.tip mahjong, si altele unde folosesc capul,si viteza :D

    dar nu sunt dependent..ultima data am jucat acum 5 luni..Rainbow Six Vegas...
    singura chestie.. e ca imi place sa fiu imortal, si folosesc mereu trainere si cheat-uri.. si termin repede jocul :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :D mie imi plac multe jocuri, mai ales Sims-ul, dar -din pacate- nu il pot juca. =(

    RăspundețiȘtergere