Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 2 iulie 2010

Jocurile Online

Trecand peste jocurile gen miniclip si FarmVille, ajungem la jocurile de actiune. Am multi prieteni baieti. Asta pentru ca - stiu, v-am mai spus- imi place sa stau cu baietii. Nu imi place sa merg la mall sa ma plimb prin magazine, nu prea ies la suc cu fetele sau alte chestii de genul. Ies la un biliard, la o terasa, la un film sau in parc. Asa da.
In fine, trecand peste introducerea spre noua categorie, pot spune ca jocurile gen sau sunt mai rau ca FarmVille-ul & co.

O sa ziceti acum "de ce frate? FarmVille e joc pentru ratati." Ma, nu zic ca nu e, dar sa stai 12-13 ore pe zi in casa (si ma rog, restu sa dormi) ca sa faci level e deja exagerat. Nu zice nimeni sa nu te joci, dar cu masura. Orice joc are o limita de timp in care ar fi ok sa te incadrezi ca sa nu devii dependent. Nu stiu daca cati din voi ati auzit de g-Arena. In fine, ideea e ca acolo se strang toti noob-ii de pe planeta asta si toti cei care joaca jocuri gen . Da, iti trebuie cont pentru g-Arena si da, am si eu cont. In fine, trebuie mai intai sa instalezi Warcraft-ul 3, dupa sa mai instalezi niste chestii si abia dupa poti downloada g-Arena, pe care o instalezi, iti faci cont si dupa poti juca linistit/a. Am jucat de 2 sau de 3 ori pe o harta a renumitului joc Warcraft III pe care o cheama Defense of the Ancients(aka DotA). Mi-a placut. Ma rog, nu prea ma pricepeam, dar incepusem sa inteleg cam care e treaba pe acolo cu atacurile si item-urile respective, cu eroii si asa mai departe. Motivul pentru care nu m-am mai jucat este ca nu mai pot sa joc, adica nu imi mai permite calculatorul sau poate este un spirit malefic care nu vrea ca eu sa joc acest joc (haha).

Mai sunt si jocuri de noroc online, dar despre asta voi vorbi intr-un post viitor. V-am pupat!

2 comentarii:

  1. Vaaaai ai cont pe Garena şi îţi place dotA ? :)
    Vrei sa fii sotia mea ? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Ginake: si cu nn.ro cum ramane? =))

    RăspundețiȘtergere