Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 8 iulie 2010

Jocurile Online

Era să uit să continui seria Jocurile Online, despre jocurile de noroc. Chiar azi m-am jucat pe joci.ro cu o prietenă.

Încep cu tablele. Table joacă oricine. Mai ales în faţa blocului. Dar de ceva vreme este un joc popular şi în lumea virtulă. În fiecare seară cred că sunt aproape 500 de oameni pe site-ul ăsta care joaca table. Este un joc de noroc, ce-i drept, dar este un mod de a pierde timpul pe net, în serile în care nu sunt meciuri sau telenovele la televizor (haha).



Rummy. Un joc de care părinţii noştrii îşi aduc aminte cu drag, aveau caiete unde ţineau evidenţa scorului şi aşa mai departe, un joc în care pierzi vreo 20 de minute ca să îţi faci formaţiile, suitele etc

Whist, Poker, BlackJack and stuff. Nu joc decât Whist şi Poker, sunt nişte jocuri de noroc, unde evident, uneori ai noroc, alteori nu. Whist am învăţat de curând, este un joc unde poţi câştiga uşor dacă eşti atent la cărţile celor cu care joci [:p]

Azi am fost la o colegă şi ne uitam ce să ne jucăm pe site-ul sus-menţionat. Am găsit un joc numit Yamms. La început făceam mişto, am intrat pe o cameră privată ca să vedem care e treaba cu jocul ăsta. Primul joc a fost aşa, de cunoaştere a teritoriului. Este un joc de noroc, unde ai 5 zaruri şi trebuie să faci cât mai multe puncte. Îmi place super mult jocu' ăsta.



Cam aici se termină trilogia Jocurile Online. V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu