Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 9 iulie 2010

"Marele" tabloid CanCan

Citind un alt articol de pe blogul lui Bendeac, am vazut un post-scriptum care zice asa: Daca intereseaza pe cineva prima pagina din Cancan, spuneti-mi si aduc explicatii.

Si, nestiind despre ce era vorba, am intrat frumusel pe cancan.ro, in arhiva si am vazut prima pagina:


Am cautat articolul (care era ultimul din ziua respectiva) si in timp ce il citeam ma gandeam cat de cretini sunt paparazzi astia, care urmaresc oamenii pentru a-i pune intr-o lumina proasta. I-au luat vreun interviu sau ceva ca sa stie ei ca e o noua cucerire de-a lui? Astia pur si simplu nu au viata. Macar daca ar lasa stirile asa cum sunt ele, dar nu. Ei trebuie sa mute totul cu 180 de grade in directia inversa acelor de ceasornic si sa scrie propia lor poveste pe care o multiplica conform tirajului si il vand pe piata romaneasca, punand intr-o lumina proasta orice personalitate care le cade in plasa.

Si aici nu ma refer doar la Bendeac. El e un actor, un om ca toti ceilalti, nu poti spune ca e mare personalitate pe care o gasesti mereu in cluburi de fite sau chestii de genul. Eu una nu l-am vazut vreodata sa apara la stiri ca nu stiu ce a facut sau ca a facut greseli gramaticale in public etc. Ma refer la oameni importanti, care au oaresce trecut de tinut minte. In aceeasi zi, adica 24 iulie 2009, am gasit un alt articol, de data aceasta despre Jennifer Lopez. Bai frate, daca asta e rolul ei, nu inteleg care e problema, banuiesc ca nu sunt chiar ATAT de idioti sau ma rog, idioata, ca am vazut ca o femeie a scris articolul, incat se nu isi dea seama ca acel tomberon era GOL si curat, nu ca tomberoanele din viata reala, de care nu te poti apropia fara sa tii mana la nas.

In general nu doresc raul nimanui si stiu ca asta este meseria lor, ca trebuie si ei sa aiba ce manca, dar frate, sa zici :

"PREMIERA. Jennifer Lopez, cu capul in tomberon in pelicula "The Back-Up Plan", asa cum, cu siguranta nu va fi vazuta vreodata in viata de zi cu zi.

Fitoasa actrita a coborat atat de mult standardele incat a ajuns sa cotrobaie prin tomberoane, bagata pana-n gat in recipientul pentru gunoaie menajere."

Este pur si simplu EXAGERAT si nu le poti dori binele. Pe mine una nu ma afecteaza cu nimic, dar cand vad cata prostie exista in 16 pagini sau cate are ziarul ala mi se umfla vena.


Tin sa mentionez ca ziarele alea gratis de la metrou gen Ring sau Adevarul de seara sunt mult mai interesante si mai putin influentabile decat "marile" tabloide cu tiraj peste 500.000 de exemplare/zi, care costa aproape 1 RON (ca de obicei nu mai iei aia 20 de bani sau cat o fi restu'.. si mai ales daca esti in masina si te duci la servici, normal ca ii lasi 1 RON baiatului, ca nu degeaba sta in intersectia aia)


V-am pupat!

Un comentariu:

  1. Sa nu te mira faptul ca exista astfel de publicatii. Exista si oameni mici, care se hranesc din coltul lor intunecat de mediocritate cu esecul unor oameni deveniti celebrii si aflati in atentia publicului larg.

    Si mai exista alti oameni mici, care isi castiga painea de pe urma mediocritatii unor oameni la fel de mici ca ei: paparazzi.

    RăspundețiȘtergere