Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 14 iulie 2010

M.M.

Stiu ca probabil 99% dintre cititori o sa ma injure pentru ce voi spune, dar, frate, pe toate blogurile gasesti "fata cu parul de foc a incetat din viata".

Nu! Imi are rau sa va dezamagesc, dar nu s-a STINS din viata, s-a sinucis. Ca sa se stinga din viata trebuia sa faca un accident cu masina, sa faca peritonita, hemoragie interna, septicemie sau orice alta boala, Doamne fereste! Atunci boala ar fi rapus-o. Viteza excesiva sau alti factori care au dus la regretata moarte a solistei.

Dar ea s-a sinucis. Intr-adevar, este o pierdere pentru Romanica noastra, dar daca stai sa te gandesti, pentru ce? A lasat in urma un copil de 2 ani, un sot si un tata care acum a ramas singur cu copilul. Sinuciderea este cel mai las mod de a scapa de probleme. Ma rog, nu stiu ce probleme a avut, daca a avut probleme imi pare rau. De fapt, sigur o fi avand ceva probleme din moment ce a ales aceasta cale pentru a le rezolva. Am inteles ca ar mai fi avut ceva tentative cu cateva zile in urma, dar se pare ca de ziua ei a reusit...

Ce mai pot spune... Dumnezeu s-o odihneasca!

Na ca v-am scris si io despre Madalina Manole, ca 80% din blogurile pe care le citesc au ca prim post pe ziua de azi ceva legat de dansa. Sa fiu si io pe trend, ca na...

2 comentarii:

  1. probabil ca fac parte din cei 100% - 99% (=1%) care n-au deschis televizorul ieri si nici n-au citit pe bloguri, dar am auzit totusi despre.

    in afara de prima fraza si de ultima, asa as fi scris si eu daca ar fi fost sa scriu ceva despre pe blogul meu. e trist...

    RăspundețiȘtergere