Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 2 iulie 2010

O concluzie



Bun, dupa cum vedeti in stanga, am foarte multe foldere cu poze. In fiecare folder pe care il vedeti acolo se afla-in medie- cam 70 de poze... nu cred ca e nevoie de calcule ca sa va dati seama ca asta inseamna extrem de multe poze. Am cam 9 Gb de poze, atat cu mine, cat si cu prieteni, peisaje si obiecte pe care le-am fotografiat etc.

Nu vreau sa credeti ca sunt vreo maniaca care face 25/24 poze. Pur si simplu imi place sa imortalizez clipe din viata sau locuri pe unde trec, momente de care vreau sa imi amintesc, etc. Ma rog, uneori exagerez pentru ca imi place sa imi enervez prieteni (haha, Lavy), dar incetez la momentul potrivit, zic eu.

Deci, in concluzie, posturile de genul "Random pics" vor fi prezente in fiecare luna, poate chiar saptamanal, atata timp cat voi avea cea fotografia =D.

V-am pupat!





P.S.: posturile sunt salvate si publicate cateva ore mai incolo - adica postul asta a fost gata la 01:14, dar va fi publicat la 10:20- (am scris asta pentru ca ora din printscreen e 01:00 -fix, ce dragut- si nu as vrea sa credeti ca am ca o a doua pasiune facutul printscreen-urilor la 1 dimineata =])

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu