Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 29 iulie 2010

Piţiponcism şi Messenger

Am o grămadă de persoane în listă. nu vorbesc cu toţi, dar pe 90% din ei îi cunosc. Acei 10% pe care nu îi cunosc sunt oameni (aka piţipoance şi cocalari) care fac schimb de liste cu nu ştiu cine şi mă adaugă şi pe mine în listă. Nu înţeleg de ce ai vrea să faci schimb de listă cu o altă persoană. Adică totuşi, chiar nu ai cu cine vorbi pe mess şi adaugi persoane pe care nu le cunoşti?

De aproape 10 ani de zile de când am io id-ul ăsta, am adunat la ignore peste 100 de persoane pe care nu le cunosc (sunt fix 156, i-am numărat acum). Mai am şi persoane pe care nu le cunosc, dar cu care mai vorbesc. Şi le-am păstrat în listă pentru că nu au început cu texte gen: şi ai prieten iubita? eşti frumoasă. vrei să fii cu mine? mă mai iubeşti? etc etc etc

Cam aşa arată lista mea de ignore:



După cum vedeţi majoritatea au id-uri gen yo_boss_cash_cash_noua_fitza_pe_2011 , adică sunt cocalari, pe scurt. Şi nu se sfiesc să ascundă asta. Dar totuşi, dacă chiar nu ai lume în listă, dă şi tu add la id-uri gen pisicutzatarasfatzatha sau printzesha_pirandha_2010, nu mă mai freca pe mine, care consider că am un id decent, pe care îl folosesc pentru a comunica atât cu prieteni, cât şi cu colegi, profesori etc. Dacă tot fac schimb de liste (nu ştiu de ce au făcut cei de la Yahoo această opţiune, este cea mai mare cretinătate posibilă, dar în fine..) măcar să şteargă adresele care par cât de cât serioase. Nu cred că le.ar plăcea să le dea sexy_bombha add şi să îi înjure de mama focului. Mi-aş face şi io un id d-ăsta jmecher să dau add la toţi cocalarii şi să îi spamez de le sar capacele, dar am chestii mai importante de făcut. HaHaHa.

Ce nu mai suport la Messenger? Mass-urile. Da, deci sunt a doua cea mai cretină chestie pe care au făcut-o ăştia de la Yahoo. Dacă vrei să trimiţi un mesaj grupului poţi folosi mail-ul, că poate omul respectiv are treabă când îi dai tu mesajul ăla. Nu zic nimic dacă primesc un mesaj care chiar să mă ajute, un mesaj informativ, de la colegi sau mai ştiu eu cine, cum că mâine nu se merge la şcoală, sau că nu ştiu ce s-a întamplat. E ok. 1-2 mass-uri pe zi nu reprezintă o aşa mare tragedie, nu sunt ATÂT de nesuferită, înţepată sau cum vreţi voi să ziceţi. Dar, frate, când încep micuţii borfaşi cu mass-uri gen :

Me Iviii: pa! noapte buna! la revedere! aida pa! JET ! [scz de mass] :)) =)))))))))))

deja cred că e ceva în neregulă cu cerebelele lor. Nu cred că sunt io chiar ATÂT de retardată încât să nu mi se pară ciudat să dai asemenea mass-uri. Adică ok, nu ai vorbit cu nimeni toată seara şi simţi nevoia să fii puţin înjurat.. Ok. Da' poţi face asta sunând pe un prieten sau trimiţand un mesaj privat care să conţină multe cuvinte frumoase, de dulce şi înduioşătoare. Cu siguranţă vei obţine rezultatul dorit.

A, sau cei care îşi fac reclamă la profilul de hi5:

AAAk 6C : poze noi ;;) dau bk :* http://xxxxxx.hi5.com

Nu îi sufăr pe oamenii ăştia. Am şi io hi5, că de, e pă trend, da nu cred că am dat mass-uri în care să anunţ că am adăugat poze. Sigur nu am dat. Poate doar să le spun persoanelor cu care vorbesc în momentul respectiv: bă, ia trage un ochi pe hi5, că am pus nişte poze noi. Dacă vrea să îmi dea comm e ok, dacă nu, asta e. Nu o să îi înţeleg nici pe cei care sunt disperaţi după comentarii. Cei care au 7908 comentarii şi mai vor. Cu ce te ajută? Chiar te simţi mai popular dacă ai 9999... comm-uri ?!?!?!

În fine, despre căcănari şi hi5 (preluată de la Teo// Deko Cafe) voi vorbi altă dată.

Până atunci... V-am pupat!


P.S.: recunosc că şi eu dau mass-uri. Când am un post nou care chiar trebuie citit. Dar nu mereu. De obicei pun la status şi cine vrea să intre bine, cine nu, nu.

2 comentarii:

  1. ce id`uri =)). imi amintesc in clasa a 5-a cand dadeam si eu massuri non`stop. gen :" pa all ma duc la nani " sau " sall all am revenit in fortza si talent " =))

    asta a fost acum muuuult timp. Totusi sunt unii oameni , prietenii tai de la ignore care si cand o sa fie casatoriti inca o sa dea massuri. am_rupt_tara_Asta_in_doua_na_talent_2009 =)) simteam nevoia

    RăspundețiȘtergere