Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 8 iulie 2010

S-a dus un an...

S-a dus anul in care am fost boboaca. Nu mai exista 9F, acea clasa 9F in care profesorii intrau deja nervosi. Acea clasa unita, acea clasa cunoscuta in tot liceul ca cea mai rea. S-a dus un an... mai sunt 2 ani si incepe stresul cu Bac-ul, nici nu vreau sa ma gandesc. Timpul trece MULT prea repede...

Acum suntem 10F. Atat. Suna urat. Acum profesorii se vor axa pe noii boboci, cei care vor intra anul acesta. E nasol, pentru ca din ce am vazut marti si miercuri cand au venit sa se inscrie sunt mai mult pitipoance si cocalari, cum s-ar zice..

Ma rog, inca nu ii cunosc, nu ii judec. Inca nu i-am vazut cu uniforma pe ei, deci nu ma pronunt pana dupa prima zi de scoala. Cert e ca ei nu constientizeaza inca importanta care se acorda tinutei Kretzulescu in liceu. Dar vor vedea ei la momentul respectiv de cate ori vor fi scrisi pe caiet ca nu au tinuta (haha).

Nu am chef de nimic. Deja se simte vacanta si plictiseala care vine odata cu ea. Dar nu asta ma deranjeaza pentru ca, dupa cum am mai spus in posturi anterioare, voi pleca cat de curand din Bucale.

Si bloggerii trebuie sa isi ia concediu, ce naiba... :))

P.S.: Abia astept Balul Bobocilor de anul acesta. Sper sa ajutam si noi (aka 10F) la organizarea sa. In orice caz, Gala Balurilor 2011 e deja pe drum si nu strica sa ajuti, deci... =)


V-am pupat!

4 comentarii:

  1. si eu tot "F" am fost. numai ca noi eram ai mai smecheri, de n-aveam uniforma. la un moment dat, eram singurul liceu fara:D

    RăspundețiȘtergere
  2. ce tare :)) nororcul tau :)) ma rog, intr-un fel e mai bine ca nu sunt atatea comentarii gen "fata io am haine dă firma!" sau chestii de genul :))

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm...chiar daca am fi avut uniforma, erau gagicile de la D care ne-ar fi scos ochii ca nu purtam cravata "trendy" si "de fitze", mai mult ca sigur:-??

    RăspundețiȘtergere