Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 28 iulie 2010

UCI BMX World Championships 2010



Ce pot să zic... între 29 iulie şi 1 august, în Africa de Sud, mai exact în Pietermaritzburg, atmosfera se încinge. BMX-eri şi BMX-ăriţe din Australia, Belgia, Cehia, Danemarca, Franţa, Anglia, Italia, Japonia, Noua Zeelandă, Africa, Suedia, America, Zimbabwe şi multe alte ţări vin să îşi testeze limitele.

1.100 rideri şi rideriţe din 37 de ţări concurează la cele 8 categorii de concurs, şi anume: Elite Men, Elite Women, Junior Men, Junior Women, Elite Men Cruiser, Elite Women Cruiser, Junior Men Cruiser, şi Junior Women Cruiser.

Nici nu vreau să îmi imaginez ce e acolo. BMX-uri de BMX-uri, sponsori, bani, distracţie şi ce e cel mai important, mulţi prieteni noi. Am văzut listele cu participanţii şi am rămas puţin şocată când am văzut FETE de nici 17 ani care concureză weekend-ul acesta la Campionatele Mondiale... (da, mă oftic din cauza asta, pentru că eu nu îmi pot cumpăra un BMX tocmai pentru că sunt fată... şi altele de vârsta mea sunt la campionatele modiale acum)

Traseul, mai jos:



Programul, mai jos:



Mai multe detalii pentru cei pasionaţi găsiţi pe site-ul UCI şi pe site-ul oficial al UCI BMX World Championships 2010.


V-am pupat!


P.S.: Abia aştept poze/video-uri and stuff! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu