Regula nr 1:

Have fun and share! :).

marți, 20 iulie 2010

Vacanţă.

Îmi era teamă de ziua în care voi rămâne fără subiecte de dezbătut pe blog. În ultima perioadă aţi văzut şi voi că nu prea am mai postat, dar nu lipsa de inspiraţie a fost motivul principal, ci vacanţa. Am intrat şi eu ca lumea în vacanţă, am reînceput să ies prin locurile pe care acum două luni mi le aminteam din poze. Adică în parc. Da, v-am spus eu şi în alte posturi că am mai ieşit pe afară. Şi îmi place afară. Mă simt ca acasă. Mă rog, având în vedere faptul că vorbesc cu prietenii mei aproape toată ziulica, e oarecum normal să am acel sentiment de bine când sunt cu băieţii afară. Dar nu despre ei voi vorbi. Ştiu că unii nu vor să vorbesc despre ei, nu vor "reclamă" and stuff.

Voi vorbi despre mine şi despre cât de bine e în vacanţă. Da, e bine, încerc să consider vacanţa un concediu de două luni care se va termina în curând şi voi reîncepe "seviciul". Şi abia aştept să mă întorc. Ştiu că zic asta pentru că vacanţa mă plictiseşte, dar ăsta e adevărul... La început a fost ok, dormeam până la 12, ieşeam pe la 4, ajungeam la 10 acasă, stăteam până pe la 5 la calculator, mă culcam şi tot aşa. Dar acum, după o săptămână de vacanţă deja e prea plicisitor să fac aceleaşi lucruri în fiecare zi. M-am plictisit!

Şi mă enervează vremea de afară. Dar rău de tot. Acum e cald, sunt 40 de grade şi peste 5 minute începe să plouă, să tune şi să fulgere de mama focului. Şi nu e că plouă, îmi place ploaia, da' să plouă mai pe la 3-4 aşa ca atunci când ies io afară să pot să ies fără teama că m-ar putea prinde o ploaie torenţială în mijlocului parcului, la einşpe metrii de orice staţie de mijloc de transport.

A, da, era să uit. Vreau la Liberty Parade, care este sâmbătă, pe 24 iulie. Dar nu, cum aş putea io, fată de numai 16 ani, să merg cu prietenii (alţii, nu băieţii mei) la asemenea eveniment, care este la atâţia kilometrii de casa părintească? Nu se poate aşa ceva!

Mă rog, chiar dacă nu merg la Liberty Parade, oricum o să plec din Bucureşti. Dar mă întorc pe 29, cel târziu - nu pot sta eu departe de blogul meu mult-iubit, hahaha.-


V-am pupat!


P.S.: am o nouă obsesie în materie de jocuri, ca să îi spun aşa. De fapt, este o aplicaţie de pe Facebook, pe care o cheamă Millionaire City. Joc de o săptămână şi sunt Level 19. Mă rog, o să mi se ia şi de acest joc şi o să mă apuc de altul şi tot aşa, dacă tot nu pot să joc Sims =(. Ce ziceţi de oraşul meu? :))


6 comentarii:

  1. lasa-ma pe mine sa te invit ca sa imi cumpar o extensie :)) te rog

    RăspundețiȘtergere
  2. Majoritatea bloggerilor postează mai rar în perioada asta :)
    It's summer time :D

    RăspundețiȘtergere
  3. da, dar eu nu vreau sa postez mai rar :))

    RăspundețiȘtergere