Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 3 iulie 2010

Water Park

Azi am fost cu colegii la Water Park. Nu pot sa explic in cuvinte cat de frumos a fost, dar pot explica cu ajutorul pozelor. Deci, iata-le: poze de la "Water", in toata splendoarea lor :D.

- aici telefonul meu era ud, pentru ca eu eram in apa, si iata ce a iesit (poza nu e editata, doar watermark-ul, ma rog)







- Andrei, uite! Trece un avion!... Andrei: Unde?












- copii :x

- la plaja :-j

- nu am putut sa nu pun poza asta, mi se pare prea tare =))

- aici Mada sarea pe colacul lui Andrei. Evident, Andrei a cazut.

- in statie la 783. Din prim-plan spre "fundal": Mada, Goghy, Vlad, Andrei, Andrei, Marius si, in picioare, Alin.



- Jagu... ar ?! =o

Sper sa va placa pozele, imi cer scuze pentru calitatea lor...

A... si imi rezerv dreptul de a pune ce poze vreau pe blog =D. V-am pupat!

2 comentarii: