Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 27 august 2010

5 care contează

Leapşa de la Camelia, în care tre să vă spun despre 5 chestii care contează pentru mine, care îmi fac zilele mai frumoase, care mă încântă şi pentru care trăiesc. Nu e limită de caractere sau spaţiu, deci, să începem.

1. prietenii- pe primul loc, inevitabil, sunt ei; prietenii mei, atât băieţii cât şi fetele, toţi intră în aceeaşi categorie. Când nu ies o zi în parc, seara vorbesc cu ei sau mă uit prin poze, pentru că mi se face dor de ei. Sau când sunt foarte ocupată, tot îmi fac puţin timp să trec şi prin parc, să-i salut, să văd io că sunt bine.

2. dimineţile târzii- sună ciudat, dar când mă trezesc pe la 12-1 mă trezesc fericită. Nu ştiu de ce, nu găsesc nicio explicaţie logică. Atenţie, nu mă trezesc (neapărat) odihnită, ci fericită. Şi mă trezesc şi dau draperiile la o parte şi văd cum intră lumina în camera mea. Şi deschid şi geamul şi vine răcoare în cameră. Şi e frumos. Îmi place. Şi o să-mi fie dor de dimineţile astea când voi începe şcoala...

3. ieşirile cu prietenii- am prieteni nebuni, probabil v-am mai zis. Şi aici nu mă refer la băieţii din parc, ci la colegii de clasă, şcoală etc etc etc. Sunt cei cu care ies mult în timpul şcolii. Cei cu care fac cea mai proastă caterincă după ce am fost mustraţi de 5 profesori din 7. Cei faţă de care nu am niciun secret, cei cu care pot să vorbesc orice, cei care mă ceartă atunci când trebuie şi cei pe care pot să mă bazez când am nevoie.

4. Pepsi- sunt nu addicted to, ci dependentă, clar. O zi fără Pepsi ar fi egală cu o zi fără să respir sau ceva de genul. A fost o perioadă, acu vreo 4 ani, în care chiar eram dependentă. Dependentă la modu că beam NUMAI Pepsi. Câte 2-3 litrii pe zi. Şi nu ştiu cum, nu ştiu de ce, m-am lăsat o perioadă de timp, dar acum am început din nou, însă "doza" e mai mică.

5. bicicleta- nu puteam să nu pun aici hobby-ul meu ăl cel mai mare, nu? Nu am bicicletă, după cum bine ştiţi (cred că atunci când o să îmi iau o să afle şi Madagascarul că mi-am luat io bicicletă), dar în fiecare zi încerc şi încerc trick-ul de care vă vorbeam zilele trecute, pe bike-ul unuia dintre băieţi. Mamă şi ce îmi place bicicleta lui. E portocalie, e frumoasă, e uşoară, pot să o ridic ca lumea, însă mai am de lucrat pentru că sunt, totuşi, fată şi tre să prind ceva putere în mâini şi în picioare pentru a trage ca lumea de ea. Apropos, ca o paranteză, ieri nu m-am urcat deloc pe bicicletă şi mă simt mai obosită faţă de cum aş fi fost dacă aş fi încercat câteva ore bune schema...

Mai sunt multe altele, dar mă opresc aici, că doar cinci am voie. Vă invit şi pe voi să ne mărturisiţi cele cinci lucruri care vă fac viaţa mai frumoasă, pentru care vă treziţi dimineaţa.

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu