Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 4 august 2010

Am!

... net, yeyeye! Si chiar acasa. La mine in camera, de fapt.
Cum am ajuns am inceput sa fac poze, multe poze. Cateva dintre ele le-am si bagat in laptop, dar trebuie sa le editez si eu putin inainte sa vi le arat voua, in toata splendoarea lor ca sa va minunati.
Stiu ca asta iarna ne plangeam de frig, da' frate, acum e PREA cald. Io aici am noroc ca sunt oarecum la munte si e mai racoare, bate putin vantul, dar tot sunt multe grade. Vreo 33 pe putin.
Voi cum rezistati ?

4 comentarii:

  1. dus mai rece și lichide multe :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Metoda mea e următoarea:se trag perdelele la mine în cameră,pentru a fi răcoare,se ia un pulverizator care se umple cu apă rece,se ia o sticlă de apă plată şi voila!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu rezistăm. Eu mai am puţin şi intru în frigider.

    RăspundețiȘtergere
  4. cel mai bine ar fi acum in Alpi, sau pe Everest, sa ne congelam putin -haha-

    RăspundețiȘtergere