Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 13 august 2010

'cause I wish you were here...

E cam aiurea ce se intampla. Acum doua saptamani el a fost la munte. Cand s-a intors, eu am fost plecata. Acum el e la mare, eu sunt in Bucuresti. Duminica cred ca se intoarce, dar eu luni plec la mare. As vrea sa ne potrivim si noi programele, cat de cat. E aiurea. Noroc cu pozele. Noroc cu Yahoo-ul. Noroc cu telefonul. Dar mai mult cu pozele...

Mi-e dor de el. Rau. Nu l-am mai vazut de o saptamana, sau doua, nici nu mai stiu exact. Oricum ar fi, mi se pare enorm de mult, pentru ca m-am obisnuit sa il vad zilnic pe-afara.

Azi am fost in parc si pe locul lui de pe banca statea altcineva. A fost aiurea. Nu mai auzeam vocea lui pe fundal, nu mai vedeam bicicleta lui in peisaj si, desi stiu ca e plecat, de fiecare data cand venea cate-o bicicleta care semana cu a lui (io ii recunosc pe baieti de la departare dupa biciclete sau tricouri) tresaream, ca de obicei, dupa care mutam privirea spre alt punct, dezamagita...

O melodie care ma calmeaza pe mine acum si ma face sa ma gandesc la multe chestii... :



V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu