Regula nr 1:

Have fun and share! :).

marți, 24 august 2010

Ce se mai aude...

După cum aţi observat şi voi, nu am mai scris nimic de două zile, deşi sunt în Bucureşti. Îmi cer scuze, dar am un motiv... am fost afară şi am făcut pe fotografu'.

A fost fun. Noaptea, în parc, câţiva nebuni şi o fată în mijlocu' lor cu aparatu' în mână făcându-le poze... Se uitau cam ciudat cei care mai treceau pe acolo, dar nu asta contează. Ne-am distrat şi o să ne mai distrăm aşa până începe şcoala, sau cel puţin aşa presimt io.

Între timp, eu am mai încercat primul trick, de bază, în ale datului pe bike extrem şi anume bunnyhop. Încă nu îmi iese bine, mai am de lucrat, dar sper ca în maxim o săptămână să îmi iasă. Mă rog, chestia cu trick-ul ăsta mă oboseşte enorm de mult, chiar dacă pe moment nu simt, de câteva zile încoace am o febra musculară de nu mai pot. Dar, nu ştiu cum se face că, atunci când încep să trag de bike dispare toată febra... E de bine, dar dimineaţa abia mă pot da jos din pat...

Cam atât am avut să vă zic despre activitatea mea din ultimele zile...

P.S.1: Merci Pitic pentru că îmi laşi bike-ul pe mână!
P.S.2: Vreau să îi urez numai de bine unuia din băieti, care împlineşte azi frumoasa vârstă de 20 de ani; deci... La Multi Ani, Flu! Să ne trăieşti şi... te dai bine, +1 !
P.S.3: La mulţi ani, Eliza! <3>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu