Regula nr 1:

Have fun and share! :).

marți, 31 august 2010

Curăţenie în Blogroll

Am făcut curăţenie în Blogroll şi am şters vreo 40 de bloguri/site-uri care nu aveau link către mine. Am stat cam o oră să intru pe fiecare blog în parte să mă caut, dar io zic că a meritat. Nu suport oamenii care nu respectă chestia asta cu link exchange-ul. Chiar era nevoie de o curăţenie d-asta la mine în Blogroll. Dacă am şters pe cineva care mă are în Blogroll trimiteţi-mi mail cu print să văd şi eu unde eram şi vă bag la loc.

Sunt dezamăgită să văd că şi în blogosferă sunt persoane zgârcite, care nu ţin un link acolo, probabil doar ca să crească ei în ZeList. Mă rog, mi-am făcut destui nervi pe ziua de azi, a şi început să plouă, minunat...

V-am pupat!

p.s.: io aveam în Blogroll, în total, vreo 110 bloguri... :|

9 comentarii:

  1. decat sa tin in Blogroll bloguri care nu respecta Link Exchange-ul...

    RăspundețiȘtergere
  2. apropos... vezi ca esti in blogroll.. si daca ma uit bine sunt printre primii care am inceput sa iti urmaresc blogul ;)
    Noapte buna...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi cer scuze. Gata, am readaugat blogul. O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Văd că m-ai şters şi pe mine,sper că nu te-ai supărat din cauză că am fost neatentă atunci:">
    Anyway,eu te las în blogroll pentru că te urmăresc şi îmi place cum scrii:)

    RăspundețiȘtergere
  5. I did it again!
    M-am uitat mai sus:">
    Deci ignoră comentariul meu de mai sus,nu ştiu ce am zilele astea..Blame it on the rain:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Curatenie de toamna si in blog-roll, vad ca se poarta :)
    http://danielbotea.blogspot.com/2010/09/blog-and-roll-ii.html

    RăspundețiȘtergere
  7. O leapsa urbana de la mine:
    http://danielbotea.blogspot.com/2010/09/leapsa-urbana.html

    RăspundețiȘtergere