Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 13 august 2010

Despre căcănari şi hi5

V-am promis acest post la sfârşitul lui iulie şi acum mi-am făcut timp să îl concep.
Înainte de asta, m-am documentat pe faimoasa reţea de socializare hi5, adică am umblat din profil în profil şi.. veţi vedea cu ochişorii voştrii mai jos ce şi cum.

Să începem cu începutul: io am cont pe hi5 din clasa a cincea. L-am făcut pentru că voia prietena mea cea mai bună de pe atunci comment-uri şi, na, o soră aveam şi eu... Încă este activat, deşi nu prea îl mai folosesc.

De-a-lungul timpului mi-au dat add tot felul de persoane, care mai de care: mai pitzi, mai emo, mai gigolo italiano 800$ (thanks momo for this words) style, de toate. Şi io le-am dat add, nu conta cine era, ce vârstă avea sau alte chestii d-ăstea. Eram mai mică şi aveam o părere bună despre hi5. Însă, de ceva timp încoace mi-am schimbat-o, părerea zic.

De fapt, cred că mi-am schimbat.o când am început să văd poze gen
sau

Nu am nimic cu aceste fete, dar frate, când pui aşa poze e clar că vrei carici şi chiar nu găseşti pe nimeni care să îţi ofere, ceea ce e puţin ciudat, având în vedere faptul că, tot pe hi5, sunt mulţi doritori, mulţi pulifrici care urcă poze gen

sau

şi pe care io nu îi pot înţelege. Adică, ok frate, eşti cocalar, asculţi manele, ai postere cu Salam şi Guţă pe perete, ai căni cu ei, wallpapere, ai foldere întregi cu poze cu ei, nu îmi pasă, merg pe principiul gusturile nu se discută. Dar principiul ăsta are o limită. Când îţi expui talentele de boss în on-line deja încep să mă îndoiesc de tine şi de cât de sigur eşti tu că eşti boss.

Şi sunt multe piţipoance, ale dracu. Bă, să moară Franţa (nu înţeleg această vorbă, am auzit-o şi io de curând pe stradă), e o invazie. O invazie de piţipoance şi piţiponci. O invazie de manele, muzică proastă şi multă, da extrem de multă, prostie.

Încerc să-i înţeleg, deşi nu prea pot. Ok, te crezi frumoasă şi simţi nevoia să arăţi celor 7452 prieteni pe care nu îi cunoşti că tu eşti bine dotată, că te-a înzestrat Mama Natură, Dumnezeu s-o ierte cu ţâţe, cur, talent şi ceva tupeu. Dar nu aşa frate. Nu aşa! Nu tre să te văd io răscrăcarată pe la mă-ta mare la ţară pe nuş-ce copac din grădina-i plină de legume şi porumb pentru animale. Nu! Chiar nu mă interesează pozele lor şi cred că ar trebui dezactivate conturile celor care urcă astfel de poze. Scrie destul de clar aici


că nu au voie. Dar pe ei nu îi interesează, iar cei care ar trebui să fie siguri că regulile sunt respectate nu fac nimic, pentru că aşa creşte numărul de utilizatori ai acestei reţele de socializare...

Mi-e prea cald şi sunt mult prea obosită ca să mai continui acum, dar sper să updatez acest post cât de curând.

La final, sursa mea de inspiraţie pentru acest post:



V-am pupat!



P.S.: a treia poza de la fete va fi schimbata. Nu am gasit nicio alta poza pe la "prietenii mei de pe hi5"(adica tre' sa caut prin vecini), asa ca am luat-o pe cea a unei colege. Sper sa nu ma inteleaga gresit.

2 comentarii:

  1. Ceea ce tu nu intelegi este faptul ca acesti ... oameni(hai sa-i numim oameni ... treaca de la noi) au prea multa valoare, sunt prea B0$$! si prea Pr!nTzEse ca le pese de aceste reguli. La ce le trebuie sa le respecte din moment ce oricum lumea trebuie sa vada ca baiatu/fata are valoare/e buna. Oricum daca vreunei fete ii spun in fata aceste lucruri ea se va asigura ca "iubi" al ei (ditai mataranga de sclav care numai lipit de ea sta, cu 3 nivele de muschi dezgustator facuti pe brate si pe piept) te va face bors praf si pulbere. iar daca ii spui asta vreunui boss (el care are un fizic impresionant - este la mijloc cum am eu gatul) el se va da la tine cu un fler si un tupeu de neimaginat , va sari la bataie si cel mai probabil si-o va lua rau de tot. Fireste atunci cand se intampla asta esti amenintat ca o banda de 5 matahale prezentate mai sus te vor urmari pana acasa, te vor bate(la curul gol eventual) si te vor ucide cu un ciob de geam ... fireste nici asta nu se intampla.

    Ei sunt adevaratul motiv pentru care vreau sa scap de tara asta, de rahaturile astea de fiinte sa ma duc sa-mi vad de viata fara sa-mi fac griji ca se va intampla ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. esti bulangiu daca pleci fara mine.

    RăspundețiȘtergere