Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 14 august 2010

Greu

Stiu ca nu prea am mai scris in ultimele doua saptamani, dar frate... e greu sa fii in vacanta. Credeti-ma. Vreau sa fac atat de multe chestii in Bucuresti si nu pot pentru ca sunt pe te miri unde. E enervant. Luni plec la mare si de data asta chiar nu voi avea acces la net, ca nu iau laptopu' cu mine.

Vreau sa inceapa scoala mai repedeee.

As-noapte am dormit doua ore jumate si azi am stat de la 11 la 7 la soare. Am fost in Turabo Society Club, la un private party (pot sa ma laud si eu, nu?) Doamne, si a fost genial! Chiar m-am distrat, a fost fun, caterinca, am jucat whist pe un tricou. Da, pe un tricou. Am facut tabelul pe spatele tricoului. A fost genial, nu am cuvinte :D. O sa va arat niste poze, cand ma intorc de la mare.

Am atat de multe poze sa va arat... Si atat de putin timp... LOL.

Ma rog, cam atat pe ziua de azi. Sunt mult prea obosita, insolata si nervoasa ca sa mai stau prin blogosfera.

V-am pupat!



P.S.: nu sufar sau alte chestii, dar chiar e greu in vacanta, cel putin pentru mine, pentru ca, asa cum am mentionat mai sus, vreau sa fac multe lucruri pe care nu le pot face. Si este foarte enervant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu