Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 30 august 2010

M-am întors

... ieri, pe la 4 jumate. Şi am fost şi afară, ieri. Pe frigul ăla. Cred că erau vreo 17-18 grade, dar eu eram afară cu băieţii şi cu fetele. Şi băieţii erau în tricou, pe vremea aia. Nu înţeleg cum au putut să reziste, dar asta e partea a doua.

Am făcut şi un mic foc în parc (asta însemnând că am dat foc sticlelor de suc pe care le golisem), am mai zis o glumă, am mai mâncat o sămânţă şi aşa a trecut ziua


Se termină şi vara, mai e puţin şi începe şcoala, motiv pentru care s-ar putea s-o las mai moale cu blogul, pentru că o să am teme şi proiecte extraşcolare bla bla bla. În fine, sper să fie totul ok şi să nu stric ce-am făcut până acum cu micuţul ăsta (adică cu blogul).

4 comentarii:

  1. Sper să mai scrii,chiar dacă nu la fel de des.Anyway,ca impuls,ai 3 premii la mine pe blog:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ne povesteşti peripeţii de la şcoală! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Bogdan Vasiliu: sigur ca da. o sa fac si poze si poate scot si o revista a liceului, sper...

    RăspundețiȘtergere