Regula nr 1:

Have fun and share! :).

marți, 24 august 2010

M-am saturat de ... (1)

Încep o nouă serie care se numeşte "M-am săturat de...". Şi o încep cu ceva ce a început să mă calce pe nervi. M-am săturat de cuplurile care se iubesc în parc, pe băncuţe, în staţie, în tramvai, în autobuz, în mall, la film, pe plajă, în club, pe stradă, peste tot mai exact.

O să ziceţi "a, dar e frumos să vezi că există dragoste. Eşti tu singură de prea mult timp şi d-aia ţi se pare aiurea". Nu. Nu există dragoste. Cel puţin nu la cuplurile care încearcă să arate asta peste tot. Nu frate. Dragostea e o chestie, un sentiment, pe care îl arăţi celui pe care îl iubeşti, e ceva intim, nu ceva ce tre' să ştie toată strada, tot metroul, toată sala de cinema şi aşa mai departe.

Şi nu cred că o să vedeţi vreodată pe stradă doi oameni trecuţi de 40 de ani că se giugiulesc întruna. Nu. Pentru că ăia sunt oameni educaţi, care fac chestia asta acasă, în pat, nu în mijlocu' străzii sau aşteptând ca semaforul să se facă verde.

Ăia care se giugiulesc 24/24 sunt puştii ăştia cu exces de hormoni în ei, a căror părinţi nu mai pleacă odată de acasă pentru ca ei să se poată babardi în linişte. Da. Vă zic io că numai pe ăştia îi vedeţi făcând ata pe stradă. De aici vine şi expresia "luaţi-vă o cameră"; pentru că nu au unde frate!

A, sau mai sunt şi pitzipoancele alea care simt nevoia să arate întregii lumi că iubiţii lor au cine ştie ce pisicuţă în garaj, motiv pentru care umblă peste tot cu telefonul în mână cu poza cu iubi lângă maşină ca wallpaper. Ok, n-am nimic cu asta, poţi să ai ce poză vrei tu ca wallpaper. Şi io am poză cu unu' din băieţi şi nu e nicio problemă. Dar să stai cu telefonul în mână TOT timpul mi se pare patetic. Parcă ar aştepta să o sune şi pe ea cineva, poate-poate nu plăteşte abonamentu' ăla la Cosmote degeaba...

M-am săturat de oamenii ăştia, da' rău de tot, pentru că nu au deloc bun simţ. Poate pe mine CHIAR nu mă interesează să văd dragostea ce zace în ei cu atât de multă pasiune şi dăruire, chiar nu vreau să îi văd lingându-se pe o bancă în parc, chiar nu simt nevoia de ai îi auzi ei gemetele. Nu. E patetic. Uneori îmi vine să le dau cheile apartamentului meu, numai ca să nu mai enerveze şi alţi oameni. Pentru că am văzut şi ştiu că sunt multe persoane care nu doresc nici ele să vadă astfel de scene.

Înţeleg că iubirea e mare, da' iubirea tre' să rămână între el şi ea. Că el o iubeşte pe ea şi ea îl iubeşte pe el. Nu trebuie să fie toată lumea martoră la dragostea dintre el şi ea. Chiar nu trebuie.

Şi dacă vă iubiţi şi voi cu atât de multă pasiune şi dăruire pe unde apucaţi, vă rog io să nu vă mai iubiţi. Nu e frumos, fraţilor. Nu se vede bine, dacă înţelegeţi ce vreau să spun. Iubiţi-vă în locuri mai intime, nu pe unde trece toată lumea să vă deranjeze. O să vedeţi că e mult mai romantic şi mult mai frumos.

V-am pupat!

6 comentarii:

  1. Thank God că mai există cineva care nu se uită la un cuplu exaclamând sau cel puţin gândind "Ah,cât de drăguuuţ"..not!E chiar penibil să stai lângă un cuplu care te fac să te simţi ca într-un film romantic ieftin.
    Şi da,ai dreptate,dragostea adevărată poate fi mai subtilă,mai fină,totodată păstrându-şi un oarecare farmec personal,nu urlând parcă după atenţie.

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate, subscriu si eu! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. La mare erau bot in bot...in apa.Ca lipitorile.Si pe strada-i vad,dar la mare m-a apucat rau pe ei. Uneori cand vad un cuplu tinandu-se de mana,simt nevoia involutara de-a zambi,dar cand ii vad ca-si baga unul limba pe gatlejul aluilalt...de acolo zic stop.Doamne,nu zic ca sunt eu frustrata,doar ca pentru mine si educatia pe care am primit-o,sa ma ling la propriu la doi metri de alti oameni(printre care si batrani) mi se pare de-a dreptul deplasat....:-??

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca nu sunt singura care gandeste asa =]

    RăspundețiȘtergere
  5. La sfarsit scrii ca ne pupi. ce fel de sarut?!French in vazul lumii?

    RăspundețiȘtergere
  6. =))

    va pup in visele pe care vi le vand :>

    RăspundețiȘtergere