Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 20 august 2010

Mamaia

Când aud de Mamaia, mă gandesc la bancul ăla cu Laura Andreşan, care sună cam aşa:

Laura Andreşan se întoarce dintr-un turneu pe Litoral şi este întrebată de un jurnalist:
- Unde ai fost?
- La Constanţa şi M-AM AIA.
- Şi unde ai de gând să mai mergi pe viitor?
- La CINE M-A.

Da, io am fost în Mamaia. Am plecat luni de dimineaţă şi m-am întors miercuri seara, pe la 10 jumate.

Ce pot să zic... A fost frumos, primul meu concediu fără părinţi. A fost ok, sper să mai merg singură şi cu alte ocazii şi ştiu că o să mai merg; dacă nu cu naşi-mea, cu colegii sau alţi prieteni.
Acum am fost cu naşa mea, cu o prietenă comună pe care o ştiu de când eram eu mică-mică şi cu nişte colegi de-ai lor de servici, cel mai tânăr din grup având 21 de ani, cu excepţia mea, de nici 16 :)) da' nu a contat asta pentru că a fost caterincă.

Mă rog, au fost câteva momente mai tensionate, dar în rest a fost totul foarte ok şi abia aştept să mai merg.

Cred că de acum numai în Mamaia voi merge. Apa este foarte curată (aproape de geamandura îţi puteai vedea picioarele, slipul etc), şezlongurile au preţuri ok (12 lei), nu e aşa aglomerat şi, în ceea ce priveşte preţurile în general, diferenţele nu se simt mai deloc faţă de alte staţiuni (gen Eforie, Venus, Olimp, Costineşti etc).

Noi am fost 5 oameni în total şi am stat într-un apartament ok, de 3 camere. A fost fun, răcoare, linişte... Cred că noi eram singurii care făceam gălăgie pe la 3 dimineaţa că ascultam muzică tare, dar nu cred că s-a supărat nimeni...

În curând o să pun şi poze. Diseară sau mâine. Sper că diseară, când mă întorc de afară.


Îmi cer scuze că nu m-am ţinut de promisiune şi că am postat abia azi, dar aseară nu mi-a mers calculatorul. Trebuie să reinstalez Windows-ul şi nu am niciun chef, mi-e prea lene...

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu