Regula nr 1:

Have fun and share! :).

marți, 10 august 2010

Pot!

Mi-am facut putin timp ca sa va mai scriu una-alta. In primul rand, ma bucur nespus ca pot sa joc Sims. In astea doua zile de cand sunt aici cred ca am jucat vreo 5 ore Sims. Imi era atat de dor... Am facut multe poze, am dansat, cantat si alte chestii de genu'.

Dar e foarte cald... Ma rog, acum e racoare afara si verisoarele mele sunt afara, la joaca, si de aceea mi-am permis sa intru la pc sa va scriu si voua despre starea mea de sanatate/spirit.

Cred ca joi o sa ma intorc, deci probabil ca vineri pe la pranz, sau seara cel tarziu, voi pune cateva poze :D.

Pana atunci, sa ne citim cu bine. Imi pare rau ca nu pot sa va citesc- va promit ca vineri citesc posturile pe care le-ati scris in acest interval-, dar numai "Sims, Sims, Sims" stiu de doua zile incoa'

V-am pupat!

2 comentarii: