Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 30 august 2010

Premiile de luni

M-am trezit premiată, aşa, de luni. Am fost surprinsă să văd că nu e vorba de un singur premiu, ci de 3! Le-am primit de la Camelia şi, în schimbul, lor trebuie să zic 10 lucruri care îmi plac.

Primul:



Al doilea:



Şi al treilea:



10 lucruri care-mi plac: bicicletele, fotografia, somnul, marea, muntele, prietenii, ciocolata, muzica bună, dimineţile târzii şi ultimul, dar nu cel din urmă, Pepsi-ul.

şi

10 persoane la care se duc premiile: înapoi la Camelia, Alice, 1acolo, Lavinnia, Twisted Chocolate, Nephthys, Annya, Măllina, Măce şi Alexxx

5 comentarii:

  1. Cât de neatentă sunt:lol: ţi-am adăugat link-ul.
    Scuze:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru leapsa! Promit ca in cel mai scurt timp sa ii dau curs! ;) Cu prietenie, Alice

    RăspundețiȘtergere