Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 22 august 2010

Prima dată

Am citit aseară postul Cameliei şi m-am gândit să scriu şi eu despre prima dată. Că cică prima dată e mereu cel mai greu. După e ok, da' de prima dată tre' să fugi ca de dracu,' atât de nasol e. Deci, să purcedem în a vă povesti despre prima dată.

Prima dată când am căzut în cap a fost nasol. Aveam câteva luni şi, deşi pare imposibil, îmi amintesc perfect cum am căzut. Am căzut din pătuţ fix în cap. Cred că am încercat să mă arunc într-un bazin imaginar sau ceva de genu'. După aceea, când am mai căzut, mi-am mai spart capu,' mi-am făcut câteva cucuie, dar a fost ok, nu a fost atât de greu ca prima dată.

Prima dată când am mers la grădiniţă de stat am plecat după mama înapoi, că mi-era frică. Nu au fost în stare să mă ţină la grădi de stat, aşa că m-au dus la particulară, unde îmi plăcea enorm de mult, că vorbeam în engleză. După doi ani am revenit la grădi de stat, că trebuia să merg la şcoală da' eram prea mică, nici 6 ani nu aveam, aşa că am făcut încă o dată grupa pregătitoare...

Prima dată când am fost la şcoală. Doamne, ce frică mi-o fu! Nu ştiam cum o să fie învăţătoarea, cum o să fie colegii. Erau atât de multe chestii pe care nu le ştiam... Dar când am intrat în clasă mi-a dispărut toată teama. Încă îi mulţumesc doamnei învăţătoare pentru ce sunt azi. Io am schimbat şcolile din 4 în 4 ani. În 1-4 am fost la şcoală generală, în a5a ai mei au decis că e timpu' ca fetiţa lor să meargă la liceu (cu clasele 5-12) şi în clasa a9a m-am mutat din liceul ăla la unu' mai bun, zic io. M-am acomodat foarte repede cu profesorii, colegii etc, că doar prima dată e greu.

Prima dată când am organizat ceva. Da, am organizat anu ăsta un Closing Event la mine în şcoală, la programul GROW, program la care am şi participat, desigur. Trainerii care ne-au teachuit timp de 5 săptămâni au decis, într-o mică sau mare măsură că io ar trebui să fiu cea care să organizeze tot. Mama şi ce greu a fost! Adică am vrut ca totul să iasă cât mai bine şi m-am stresat foarte mult. Mă rog, până la urmă a ieşit totul ok şi mă bucur nespus de tare pentru asta.

Sunt multe prime dăţi, dar o să închei cu una care nu putea lipsi de aici.

Prima dată când am mers cu bicicleta. Da. Nu a fost greu, nu am căzut din prima. În schimb, am căzut de multe ori cu bicicleta, dar nu prea dau importanţă căzăturilor, că până mă mărit îmi trece. Chiar de curând mi-am făcut o foarte frumoasă vânătaie deoarece mi-a intrat pedala în picioru stâng, dar nu contează, arată foarte bine. Şi dacă tot am adus vorba de biciclete trebuie să îi mulţumesc lu' Pitic că mă lasă să exersez pe bicicleta lui. Merci mult. Îţi rămân datoare!

Prima dată rămâne prima dată, nu o poţi uita aşa uşor, poate doar dacă suferi de amnezie. Dar e greu să uiţi o primă dată, oricât de reuşită sau nereuşită ar fi ea. La voi cum a fost prima dată?!

2 comentarii: