Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 20 august 2010

Tu ce ai?

N-am mai postat o leapşă de câteva săptămâni, dar uite una bună, de la Lavinnia.

E o leapşă în care io tre să vă zic vouă ce am pe birou. Tot. Orice chestie, cât de mică şi nesemnificativă. Deci, să începem:

- monitoru'
- una dintre boxe
- pahar
- capacul de la aparatul foto
- 2 suporturi pentru pixuri, creioane, chestii de genu
- imprimanta
- telefonul mobil
- tastatura
- mouse-ul
- o agenda
- post-it-uri colorate
- aparatul foto
- guma de mestecat
- nişte bani (nu vă zic câţi)
- suportul pentru telefon (niciodată nu stă telefonul mobil acolo, nu ştiu de ce îl mai ţin)
- cărţi de joc cu Tweety
- o brăţară
- un parfum rătăcit, pe care am uitat să îl pun la locul lui aseară când am plecat
- 2 cleşti de păr
- USB-ul pentru aparat
- USB-ul pentru telefon
- căştile pentru PC
- căştile pentru telefon
- o scrisoare
- buletinu'
- nişte CD-uri

şi cam atât. Nu vă speriaţi, par multe, dar am un birou mare :))

Merge la cine o vrea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu