Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 26 august 2010

VreauMobilă

Da, vreau mobilă nouă! M-am gândit şi cred că ar fi cazul să fac mici schimbări în camera mea, că de câţiva ani nu s-a mişcat nimic şi nici n-a apărut ceva nou. Şi nu că m-ar deranja pe mine că dorm în acelaşi pat de ceva timp sau că stau la acelaşi birou, ci pur şi simplu m-am plictisit să văd mereu acelaşi piesaj.

Aşa că, să purcedem în a vă spune ce vreau eu să îmi iau, cum vreau eu să îmi remobilez camera.

În primul rând, mi-aş lua un pat mare, nu o canapea extensibilă. Un pat mare, cam ca ăsta, să am loc şi să nu trebuiască să îl strâng şi să-l desfac în fiecare zi. Îmi place culoarea, are nişte date tehnice impresionante din care, sinceră să fiu, nu înţeleg nimic, dar am o scuză: sunt fată şi pentru noi contează să arate bine -haha- şi cred că ar arăta nemaipomenit în combinaţie cu acest dressing, care mi se pare absolut genial. În partea dreaptă mi-aş ţine chestiile pe umeraşe, iar în stânga vreo 3 sertare pentru lenjerie and stuff şi câteva rafturi pentru alte haine. A, şi jos în partea dreaptă să aibe două rafturi unde să-mi pun pantofiorii.

Nu e tot. Pe lângă pat şi dressing mai îmi trebuie şi birou. Şi dacă nu îmi iau un birou ca ăsta degeaba. E în ton cu celelalte obiecte de mobilier din cameră şi e suficient de mare cât să încapă şi un modul ca ăsta, doar că pe alb, lângă el. Aşa am suficient spaţiu şi pentru calculator şi pentru cărţi, caiete and stuff, dar şi pentru mine.

Îmi mai iau un scaun de boss ca acesta şi sunt cea mai fericită. Sigur că, deasupra patului mi-aş picta o zebră sau ceva drăguţ aşa, alb-negru, iar pereţii i-aş face albi, desigur.

Cam aşa ar arăta camera mea dacă aş remobila-o.

Cu acest articol particip la concursul organizat de VreauMobila.ro – Mobila dintr-un singur click

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu