Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 5 august 2010

Where is the love?

Asta ma intreb de vreo... doua saptamani? cam asa, ceva de genu'...

Unde sunt noptile in care vorbeam prin mesaje pana tarziu?
Unde sunt zilele in care atunci cand nu mergeam la scoala ma intrebai "cum de nu esti la scoala?"
Unde sunt zilele in care nici nu intram bine pe yahoo ca imi aparea fereastra ta, in care scria :"ce faci ma?"
Unde sunt zilele in care atunci cand te trezeai imi dadeai mesaj sa vezi ce fac?
Unde sunt lucrurile pe care mi le povesteai mereu?
Unde sunt mesajele pe care mi le trimiteai cand erai nervos, suparat? Sau cand erai fericit?
Unde sunt serile in care imi spuneai planurile tale de viitor?
Unde sunt cuvintele alea, gen "pisi", "ily", "te pup" si asa mai departe?

...

Unde esti tu, steluta mea norocoasa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu