Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 10 septembrie 2010

Ce aş face dacă nu mi-ar fi frică...

După cum bănuiesc că v-aţi dat seama, este o leapşă, de aici. Tre să vă zic ce-aş face io dacă nu mi-ar fi frică. Că ştiţi şi voi că tuturor ne este frică, e o stare comună.

1. Dacă nu mi-ar fi frică că o să cad aş încerca trick-uri pe bike.
2. Dacă nu mi-ar fi frică că îmi va fi furat aparatul aş face poze peste tot prin oraş.
3. Dacă nu mi-ar fi frică de înălţime aş sări cu paraşuta.
4. Dacă nu mi-ar fi frică de moarte aş conduce cu 280 km/h.
5. Dacă nu mi-ar fi frică de respingere aş accepta provocarea lui.
6. Dacă nu mi-ar fi frică de filmele horror le-aş vedea pe toate.
7. Dacă nu mi-ar fi frică de visele mele nu m-aş mai putea trezi.

şi...

Dacă nu mi-ar fi frică de mine aş face tot ce am menţionat mai sus.

Leapşa merge la Camelia, S, Black Angel, Grapefruits, Alice Diana, Twisted Chocolate, Nephthys, Măllina şi oricine mai doreşte să îşi spună temerile.

9 comentarii:

  1. m-ai ''lovit'' cu o leapsa.
    saru'mana... o fac si eu... cand am raspunsuri la ea:D

    RăspundețiȘtergere
  2. a ms, cam dor imi era de o leapsa....
    Nu am mai facut una... de cateva luni

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi eu tot mâine:)Trebuie să scotocesc bine printre temeri (not true,am destule:lol: )

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc tare mult pentru leapsa! Imi place :D si o voi onora cat mai curand! ;)

    RăspundețiȘtergere