Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 20 septembrie 2010

Gânduri

În ultimul timp vă vorbesc cam mult despre biciclete. Am observat asta mai ales azi când m-am uitat prin arhivă şi am văzut titluri. Dar acum se pare că s-au gândit toţi să facă concursuri de biciclete. Fix acum, când a început şcoala. Toată vara au fost câteva concursuri şi alea în afara Bucureştiului, ba pe la Mogoşa, ba prin Constanţa. Şi au fost şi în Bucureşti câteva. Da, chiar au fost. Şi e bine, mă bucur că au fost. Şi sper să mai fie.

Mă apropii cu paşi repezi de articolul cu numărul 300 de anul acesta, de 6 ori mai mult faţă de cât am postat anul trecut, ceea ce, zic eu, înseamnă că am evoluat. Nu ştiu cât de mult sau cât se vede în viaţa reală, dar eu ştiu că blogul ăsta m-a schimbat. Nu. Nu e o introducere spre un post legat de blogging. E un post oarecare, fără o temă pe care să o dezbat.

Sunt cam obosită, am şi nişte probleme în viaţa din offline, deci numai la blogărit nu mă prea gândesc io acum. Cică clasa a 10a e cea mai uşoară. Mi-au spus asta două persoane, în aceeaşi zi. Cum să fie asta cea mai uşoară clasă când abia a început şcoala şi eu nu pot să merg la şcoală, sa-mi fac temele, să scriu aici, să ies afară şi să am şi ceva timp pentru mine într-o zi? Ori şcoală+teme+timp liber, ori şcoală+ieşit afară, ori şcoală+teme+scris pe blog, ori timp liber+ieşit afară+scris pe blog (exemplu fiind ziua de azi).

Da, azi nu am fost la şcoală. Şi nu pentru că am vrut să stau să scriu pe blog sau să am timp liber. Nu. Nici nu ştiu când a trecut ziua de azi, sinceră să fiu. Dar a trecut şi mâine voi merge la şcoală, indiferent de ce se va întâmpla.

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu