Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 12 septembrie 2010

Google

Mda, până acum credeam că ăştia de la Google sunt băieţi de băieţi, că pui reclame, vine lumea, dă click, iei banu. Aha. Sună bine, nu? Da cam nasol, totuşi. E al doilea cont pe care mi-l dezactivează.

Nu îi mai suport. Pentru asta NU o să îmi iau niciun Galaxy S, o să îmi iau iPhone 4, oricât de naşpa ar fi faţă de Android-ul lor. Adică frate, am avut un cont, mi l-au dezactivat pentru că cică am dat io click-uri. Oi fi dat, nu zic nu, da chiar stau ei să verifice? Mă rog, asta e, am pierdut atunci nişte bani, ok, am trecut peste. Da acum ştiu sigur că n-am mai dat NICIUN click şi mi-l dezactivează că cică nu am activitate, când am câteva zeci de click-uri pe zi. Nu îi înţeleg. E o mare ţeapă, cum s-ar zice. Nu merită...

Am mai citit şi pe alte bloguri cum că au păţit şi alţii asta, deci chiar e bătaie de joc. Mă rog, asta e. Nu mai pun în viaţa mea reclame de la Google pe blog. Nu merită, sunt nişte nesimţiti. Dacă nu am activitate ce? Contează? Într-un fel e mai bine pentru ei, că le fac reclamă gratis, dacă nu primesc nimic, nu?

În fine.. v-am pupat!

10 comentarii:

  1. Ar fi putut sa ti-l lase si sa primeasca reclama gratis

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună, ai fost provocată la un battle între bloggeri pe blogul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mie sincer nu imi place sa vad pe un blog reclame de la google.si oricum nu cred ca iti da prea multi bani ca ii lasi pe ei sa puna pe blog la tine 100 de reclame,care mai arata si rau

    RăspundețiȘtergere
  4. Un blog personal arata super fara zeci de reclame de la google. Imi pare rau pt tine :(

    RăspundețiȘtergere
  5. da, stiu ca arata mai bine fara, dar si banii arata mai bine la mine in buzunar, nu ? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie mi-au banat contul cu 63$ in cont tot pe motiv de clickuri invalide, desi stiu ca nu am dat niciodata click pe reclamele mele...

    RăspundețiȘtergere
  7. misto. si nu ai spart monitoru' ? :-" intreb si eu... :))

    RăspundețiȘtergere