Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 10 septembrie 2010

Începe şcoala

Da, e vineri. A început ultimul weekend din această vacanţă. Belea. Deja mă gândesc la cât de obosită voi fi după primele săptămâni de şcoală...

Şi anu deja a început prost. Eram 29 de Fantastici, punând-o la socoteală şi pe diriga, desigur. Şi aşa trebuia să fim încă 3 ani. 29. Dar nu. Vara asta am devenit 28. Nu credeam vreodată că îmi va f ATÂT de greu să mă despart de un coleg de clasă. A plecat. Din liceu. Nu a vrut el, a fost mutat fără ştirea lui. Culmea e că cică nici directa nu voia să-l lase să plece. Mă rog, mi se pare şi normal, dar asta e...

Şi e greu. Deşi a trecut un an, am o grămadă de amintiri cu omu ăsta. Şi sunt frumoase. Când am aflat nu îmi venea să cred. Nici acum nu vreau să realizez ce va însemna restul de 3 ani fără el în clasă. Deja îi văd pe toţi colegii în bănci, iar locul lui liber. Nu îmi vine să cred că s-a dus un F. Am pierdut un F. Dar el mereu va rămâne de-al nostru şi ştiu că va veni să ne viziteze, din când în când... Trebuie.

A fost un an atât de frumos.. Şi ştiu că şi următorii vor fi la fel de frumoşi... Dar dacă eram toţi ar fi fost şi mai frumos. Îmi pare foarte rău că nu mai e cu noi în clasă, în liceu, dar nu mai putem face nimic acum. Degeaba plâng. Victor nu se mai întoarce.

Vorbesc de parcă ar fi murit, Doamne fereşte. Nu. S-a mutat, după cum am mai zis. Dar e atât de aiurea. Adică părinţii ăia chiar nu s-au gândit deloc la fericirea lui? Pe bune acu... Abia ne găsise şi pe noi, nişte copii mai normali şi ai lui au luat decizia de a-l muta din liceu, fără ca măcar să-l anunţe de dinainte. Îmi venea să-l iau la bătaie când am auzit.. Mă rog, i-am dat vreo doi pumni, da asta e partea a doua... nu se pun.

Cam atât legat de subiectul şcoală. Nu m-am pregătit ABSOLUT deloc, pentru că nu am de ce... Sâmbătă sunt toată ziua la Braşov, la Playbike- On The Rocks. Abia aştept să văd ce şi cum, iar duminică este un concurs în skatepark Herăstrău, unde va participa şi Diţu, unul dintre băieţi... E un weekend cam aglomerat, dar sper să-i fac faţă şi să am timp să şi scriu.

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu