Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 23 septembrie 2010

Intrebari, intrebari

Am o leapsăăăă. De la Black Angel. Şi sună cam aşa:

1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine?
Hmm, cand am luat primul examen Cambridge. Cred.
2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
Hmm, nu stiu. Asta sa-mi zica cei ca ma cunosc. Daca i-am dezamagit pe vreunii.
3. La ce eşti cel mai bun, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
Blogăreală, prostii şi nu ştiu... sunt mai modestă din fire...
4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi ?
Eu :))
5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
Nu ştiu, nu m-am gândit niciodată la chestii d-astea nebune
6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tăi?
Simţul umorului :))
7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta?
Idk, sunt modestă...
8. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
La început mă enerva butucul pe spate al unuia din băieţi, dar m-am obişnuit în timp şi am înţeles că e foarte bine că face zgomotul ăla, că e un butuc bun, dar mai ales scump, mânca-l-ar mama!
9. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat?
La primul interviu pentru job, cred.
10. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea…)?
Nu fur. wtf?!
11. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?
Hmm, nu stiu, atunci cand m-am imbatat prima data?
12. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat?
In fata unei persoane pentru care simt ceva...
13. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?
Cand stiam ca o sa doara...
14. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta?
Pe mine.
15. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex?
:)) idk, cred ca cu Alexxx
16. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?
Pfff, au fost multe. Dar au functionat.
17. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti?
Sa ma minta. Oricat de mica ar fi minciuna, nu as putea ierta asta. Cred.
18. Care a fost jucăria ta preferată în copilărie?
Pai in primu' an Totto(un omulet mic si dragut, mai mare ca mine, de fapt) si dupa masinuteleee.
19. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?
Inca nu mi sa intamplat...
20. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi?
Pe prieteni ...
21. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult?
TOT
22. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?
PEPSIIIIIIIIII
23. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles?
In majoritatea... Dar geniile sunt greu de inteles (haha, glumeam)
24. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
Nimic
25. Unde te simţi cel mai în siguranţă?
In parc, cred.
26. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a facut vreodată?
Idk
27. Care e persoana care te face sa râzi, să te simţi relaxat?
Sunt multi care fac asta si nu dau nume. Se stiu ei.
28. Pentru ce te rogi cel mai des?
Nu se spune.
29. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?
Parintii si prietenii
30. Care a fost primul tău vis împlinit?
Mi-am luat aparat. Acu' mai imi trebuie bicicleta.
31. În ce an al vieţii tale ai simţit că te-ai schimbat cel mai mult?
In anul scolar 2009-2010
32. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?
televizoru' 3D ? :))
33. Care a fost cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-ai făcut cu o persoana de acelasi sex cu tine?
Hmm, tind sa cred ca sunt straight, deci nimic.

Merge la cine o vrea. V-am pupat!

2 comentarii: