Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 1 septembrie 2010

It's over...

Da, gata cu vara, gata cu aventurile de-o vară, gata cu nopţile târzii, gata cu căldura aia care îţi îngreuna respiraţia. S-a terminat, pentru următoarele 9 luni. Urmează 9 luni de toamnă, iarnă şi primăvară. Ploaie, vânt, mocirlă. Zăpadă, mocirlă, nopţi premature. Ploaie, viaţă, revenire. Cam asta urmează lunile astea. O să ajungem în 2011. O să împlinesc 16 ani. Poate o să îmi iau şi bicicletă. Sunt 9 luni în care vreau să fac atât de multe... Să mă pregătesc pentru ce va fi sau pentru ce aş vrea să fie vara 2011.

Parcă ieri vă scriam că şcoala în vacanţă e un pic ciudată, dar că era fun. Parcă ieri vă ziceam că mai am 3 săptămâni de şcoală. Au trecut atât de repede... Tipul trece atât de repede. Nici nu ne dăm seama. Mai e puţin şi vine ziua micuţului. Ziua lui e iarna, pe 22 ianuarie. Atunci o să vă spun cum şi de ce mi-am făcut blogu.

Îmi pare rău că s-a terminat vara... Aveam atâtea vise pentru vara asta. Dar visele nu devin realitate. V-am pupat!

2 comentarii:

  1. Da si pe langa ca s-a terminat vara va incepe si scoala.Sincer prefer o bere rece la terasa la 40 de grade decat discursurile directei...

    RăspundețiȘtergere
  2. =)))))))) LOL :))))) te inteleg :))

    RăspundețiȘtergere