Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 30 septembrie 2010

Leapsa

Stiti ca nu prea e leapsa care sa imi reziste si asa e si una pe care am gasit-o in copacelul Veveritei. Eu o iau, ca na, acu vine iarna si, Doamne fereste, ramane copacelul fara lepse... Deci. E scurta si extrem de subiectiva, dar na, sa nu ziceti ca daca sunt pasionata de biciclete nu am si o latura feminina a mea, undeva ascunsa adanc in sufletelul meu de fetita adolescenta.

Atunci cand nu sunt la scoala, unde in 90% din timp merg cu ghiozdan, port geanta. Da, suna ciudat? Sper ca nu. Imi plac gentile si imi place sa si port, genti. Uneori port chiar si in parc genti, deci sunt o fata cu acte in regula.

Da. Nu numai ca am geanta, da' va zic si ce am in ea (sper sa nu va speriati cand o sa aflati cate chestii feminine am in ea -adica in geanta, zic):

- portofelul; nu as pleca fara el niciodata
- cheile; nici fara astea- le-am uitat de doua ori acasa si nu imi mai doresc sa se repete si a treia oara (prima oara a trebuit sa o astept pe mama o ora si ceva prin fata blocului)
- servetele uscate
- servetele umede
- gel d-ala antibacterian, Touch
- un ruj
- un parfum roll-on
- o oglinda
- ochelari de soare ( cat inca mai e timp de ei )
- castile
- telefonul ( asta daca nu am buzunare )
- un cleste de par
- aparatul de fotografiat ( nu il am MEREU cu mine, dar in 85% din zile e alaturi de mine; la bine si la greu )


Tu ce ai in geanta? - pare o intrebare indiscreta, deci merge la cele care vor sa impartaseasca lumii din on-line ce ascund femeile in gentile alea scumpe si care, pentru barbati, par uneori atat de nefolositoare ( gentile, nu femeile )


p.s.: cred ca am peste 5 genti, daca nu 10. am muuulte, de multe nici nu mai stiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu