Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 20 septembrie 2010

Playbike, on the rocks!

Oi Oi Oi! Respect Shapers! Super atmosfera, super vreme, super concurs, super tot...!!! A trecut o saptamana, da. Stiu asta. Imi pare rau ca nu v-am vorbit atunci despre concurs, dar a inceput scoala si nu prea am mai avut timp de stat prin online.

Am plecat la 5 jumate din Bucuresti, am ajuns la Bunloc putin dupa ora 9, am cercetat putin traseul, am facut niste poze, m-am mai bucurat putin de peisaj si de vreme si inainte sa inceapa concursul am urcat sus, la linia start.

Traseul a avut 3.2 km si a fost parcurs de catre Maciej Jodko (venit tocmai din Polonia) in doar 4 minute si 22 de secunde, in timp ce campionul nostru national la categoria downhill, Sorin Parau, a scos 4 minute 55 de secunde si ceva sutimi pe acolo.

Unii nu au fost atat de norocosi si pe drum au avut ceva probleme cu cauciucurile, cativa concurenti ajungand cu pana la finish, unul dintre ei ajungand pe janta, dar terminand cursa pe locul 8 la categoria sa, din cate tin eu minte.

Gata cu vorbaria, ca oricum nu prea pot sa descriu in cuvinte ce a fost acolo, avand in vedere faptul ca aceatsa competitie era asteptata de 6 ani...

Am si de aici cateva poze... Enjoy!










V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu