Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 24 septembrie 2010

Putem o lua?

Sună ciudat titlul, nu? Este o mică "perlă" de-a lui Vlăduts, spusă azi, în drumul nostru spre Valea Regilor.

În primul rând, ţin să precizez că s-a mai dus o săptămână. Timpul trece atât de repede pe lângă noi, Doamne... parcă ieri era mijlocul verii şi ieşeam afară...  În fine, nu asta contează. Azi am fost cu colegii şi cu profa de fizică la Muzeul Tehnic, ăla din parcul Carol. Am stat puţin, am făcut niscaiva poze şi după am fost pe Valea Regilor, la o pizza, o narghilea, o bere, ca tot adolescentu' normal de secol 21.























V-am pupat!

4 comentarii:

  1. ceva asemanator fotografiei nr 3 am si eu in colectie, dar e mai ....... terminata :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. unu manca pizza, altu manca unghii =))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Assolutamente d'accordo con lei. Ottima idea, condivido.
    Condivido pienamente il suo punto di vista. Mi piace questa idea, sono pienamente d'accordo con te.

    RăspundețiȘtergere