Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 12 septembrie 2010

Search Story

M-am întors aseară de la Bunloc, unde a avut loc mult-aşteptata competiţie Playbike On The Rocks. A fost super tare, super distracţie, vremea super ok, traseul lung şi plin de obstacole. Ce să mai... Încă nu mi-am revenit. Acum mă pregătesc să plec la concursul din Herăstrău, unde participă Diţu şi Teiuţ, doi prieteni.

Până când mă întorc, vă arăt o chestie mişto făcută de ăia de la Youtube, de care am aflat de la piticu. Have a look and enjoy!



P.S.: eu propun chestia asta ca leapşă.. dacă se bagă cineva, lăsaţi link să ştiu :D

4 comentarii:

  1. nice faza cu youtoube-ul:D
    tu concurezi cu baietii?

    RăspundețiȘtergere
  2. La anu sper să mă bag şi eu, aşa, de fun, asta dacă o să îmi iau bicicletă până atunci... Nu a concurat nicio fată anul acesta, poate voi fi eu prima, hehe.

    RăspundețiȘtergere