Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 10 septembrie 2010

Toamnă

A venit toamna, iar. Şi de data asta cred că a venit ca lumea. Se simte răcoarea din aer, se simte ca lumea. Sper doar ca mâine să fie frumos în Braşov, să fie cald, soare, bine. Să mă bucur de Cupa Naţională la Downhill (biciclete, chestii d-ăstea).

Mă rog, nu despre asta voi vorbi. Voi vorbi despre vremea de afară. E aiurea rău. Azi sunt 15 grade, mâine te trezeşti cu 28. Tre să ai toate hainele pregătite în garderobier, să fie aranjate şi numai bune de purtat, chiar dacă e vorba de nişte hanoarce groase pe timp de vară sau de câteva maiouri mulate pe timp de iarnă... Tre să ai de toate, în orice anotimp.

În curând cred că o să existe doar vară şi iarnă, ceea ce ar fi puţin cam ciudat, zic eu. Dar vremea tot e aiurea. Adică acum cred că sunt vreo 15-16 grade, maxim şi bate vântu, deci pare şi mai frig. E oarecum ok, dar te aştepţi să înceapă ploaia. Şi nu cred că va ploua azi. Dar aşa pare afară. Că din minut în minut va începe o ploaie d-aia nebună de nu mai vezi în faţa ochilor de tare ce plouă.

Deci, în concluzie, azi voi sta acasă şi voi privi pe fereastră, poate-poate va începe ploaia. Glumesc. Oricum nu ieşeam azi cu băieţii, îi mai las şi pe ei singuri, să se pregătească pentru concursul de duminică. Sper să ajung la timp în Herăstrău duminică, având în vedere faptul că voi ajunge în Bucureşti pe la 2 dimineaţa şi voi fi cam ruptă de oboseală... Dar nu contează cât de obosită voi fi. Contează că e primul concurs la care participă şi tre să fiu acolo :D

Rămân prin online să vă mai citesc, poate mai îmi vine vreo idee de post, vreo leapşă ceva. V-am pupat!

2 comentarii:

  1. ...mie imi spui... m-am intors acasa in noaptea asta, dupa ceva beri (de parca n-as sti ca e naspa sa beau bere pe frig, da'... nah...)... si ce crezi ca arata o dihanie de ceas public? 13 grade! Deja? Unde e toamna ?

    RăspundețiȘtergere