Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 25 octombrie 2010

De ce nu am mai postat ...

Nu prea am avut timp să scriu, o să vă zic în weekend ce şi cum, cu multe detalii, dacă îmi permite timpul. Pe scurt vă zic că sâmbătă am fost la I.O.Riding 5 şi că a fost aşa, chill, de toamnă, că tot a fost super mişto afară şi era păcat să stai să o arzi aiurea în casă. Au fost rideri cu sutele, dar nici skaterii nu s-au lăsat mai prejos. Au dat tot ce-i mai bun din ei, zic io, şi cred că a ieşit mişto ediţia asta. A venit şi Alin Moldovan, din Baia Mare, care a suferit puţin pe acolo, având în vedere faptul că a luat cam toate premiile la concursurile de bmx organizate în Bucureşti vara asta, dacă nu chiar toate...

În fine, o să vă arăt muuulte poze, de îndată ce o să mi le dea tipul cu al cărui super-mega-ultra-hiper mişto aparat am făcut poze.

A, şi joi a fost o chestie mişto la noi în liceu, care se numeşte Folk fără vârstă. A fost super fain ( am preluat cuvântul ăsta în vocabular de când am fost la Bunloc, printre braşovenii ăia- mai mult unguri, decât braşoveni- şi nu mai pot scăpa de el :)) ), muzică bună, atmosferă mişto, a cântat şi un coleg de la mine din clasă, care a şi câştigat, a fost chiar mişto :D

Mă rog, o să vă dau detalii când o să am mai mult de 5 minute la dispoziţie pentru a vă scrie. V-am pupat şi să ne citim cu bine!

3 comentarii: