Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 31 octombrie 2010

Lepşe de duminică

Prima e de la Daniel şi tre să vă spun de ce mi-e mie dor.

Păi, mi-e dor de serile de vară şi de şcoala generală, când ajungeam la 7 la şcoală şi începeam să fac caterincă proastă prin clasă. Mi-e dor de multe, nu le pot enumera acum pe toate...

Şi cea de-a doua, de la Camelia:

- eşti într-o situaţie unde drepturile individului nu există. Trebuie să alegi între Umilinţă şi Bătaie. Ce alegi şi de ce?
Bătaie, de ce să mă umilesc eu, când îi pot umili pe alţii?

- 3 + 4 = 5 este posibil?
Nu am înţeles niciodată de unde au apărut cifrele şi cum. De ce am înţeles, dar nu înţeleg de ce unu e 1 , doi e 2 şi aşa mai departe. Deci, da. E posibil.

- Dacă cineva mâine îţi pune pe masă 1 milion de euro şi îţi spune să omori pe cel mai bun prieten, ai face-o?
Nu. 

- Spui întotdeauna adevărul?
Da, sunt o persoană sinceră şi poate că îi enervez pe unii din cauza asta, dar e mai bine aşa.

- Eşti la un pas să îţi realizezi cel mai mare vis al tău. Pentru a reuşi, trebuie să faci un compromis pe care, în mod normal, nu l-ai face. De reţinut e că, de nu faci acel compromis, s-a zis cu visul tău pentru todeauna. Ce faci?
Da, normal. E visul meu...

- Ai inşelat, furat vreodată?
Nu cred.

- Ţi s-a făcut vreodată o observaţie negativă în pat?
Din câte ţin eu minte, nu, dar pe cine interesează asta?

- Eşti în situaţia de a decide într-o situaţie fără ieşire. Trebuie să ordoni moartea unui milion de oameni pentru a salva alţi 5 miliarde. Dacă nu-i sacrifici pe cei 1 milion, atunci vor muri toţi. Care e decizia ta?
Io i-aş omorî pe toţi cei 5 miliarde şi un milion; şi aşa suntem prea mulţi pe Pământ.

- Ce aplicaţie/formulă matematică ne poate da răspunsul =123456789?
Habar n-am.

- Pentru ce suma ţi-ai închiria timp de o săptămâna partenera?
De ce aş face asta?

- Dacă nu ai avea ce mânca, ai da în cap cuiva?
Aş face rost de mâncare, nu am de ce să îi bat pe alţii că n-am eu mancare.

- Când ai făcut ultima oara sex şi cu cine?
Cui îi pasă?

- Dacă ai fi Dumnezeu pentru o zi, care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?
Mi-aş creea prietenii, după o cafenea şi un hotel unde să stăm toţi, aş face un bike park cât tot Sectorul 3 al Capitalei, şi am începe să petrecem. A, şi aş creea şi bere, sucuri, cocktailuri şi alte chestii pentru noi. Şi după, şcoala... :))

- Dai bani la cerşetori?
Nu. Dacă nu ar mai cânta la acordeon, poate le-aş da.

- Mâine e sfârşitul lumii. Ai 24 de ore la dipoziţie. Ce ai face în aceste 24 de ore?
Mi-aş chema prietenii la mine şi am sta toate cele 24 de ore să vorbim.

- Într-o zi te sună cineva şi îţi spune că ştie cel mai groaznic secret al tău. Dacă nu-i dai ce şi cât vrea, va spune tuturor. Dacă s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai clădit, ai pierde totul. Ce vei face în continuare?
Sunt genu de om fără cine ştie ce secrete, deci nu prea mi-ar păsa. Oricum, nu ar crede nimeni spusele unui om oarecare.

Lepşele merg la cine doreşte să le preia. V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu