Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 31 octombrie 2010

M-am gândit şi ...

... şi trebuie să scriu. Dar nu pot, nu vreau. Stau degeaba cu ochii în monitor şi văd cum trec minutele, orele şi aşa mai departe. Şi nu înţeleg de ce nu am nicio motivaţie pentru a face ceva... Am început să citesc Gazda. Degeaba. Deşi cartea este super mişto, mi-e lene să citesc. Sunt răcită moartă, dar vremea e frumoasă, nu ar trebui să mă simt atât de rău, nu? 

În fine, ideea e că nu prea am nicio idee despre ce să vă scriu, că în mintea mea e numai ceaţă şi fum acu. Sau, în fine, or mai fi şi nişte formule de pe la mate, dar nimic mai mult... Şi aştept ziua de mâine, când ne întoarcem la şcoală şi toţi profesorii o să tragă de noi ca să recuperăm materia pierdută în săptămâna liberă pe care am avut-o... Şi o să fie chiar nasol, dar nu asta contează... Mă bucur de ultimele ore de linişte pe care mi le oferă camera mea, că de mâine o să aud doar ţipete şi urlete de nemulţumire prin clasă, haha. 

Mi-e puţin somn, dar cred că e de la răceala, în fine. 

A, să vă zic o chestie nouă: fac un blog al clasei pe wordpress. O să iasă mişto, zic io, o să îl pun şi aici şi pe facebook, pe peste tot. Şi nu, nu îl fac de dragu e a-l face, ci îl fac pentru că vom primi notă pentru chestia asta. Adică notă la fizică, că blogu ăsta e activitatea de anu ăsta. Şi fiecare clasă de a 10a tre să-şi facă un blog, să rezolve nişte chestii şi să aibe cel mai mişto blog. Io nu le prea am cu wordpress-ul, adică ştiu cât de cât cu ce se mănâncă, dar ideea e că am ales wordpress pentru că la wordpress ştiu unde sunt categoriile, pe când aici nici după doi ani nu le-am găsit :-s

Mă rog, o să vă mai zic io despre bloguleţul clasei şi alte chestii zilele care urmează, că nici io nu ştiu prea multe despre asta. Poate îmi vine inspiraţia până diseară şi vă mai scriu un post, mai interesant ca ăsta, eventual.

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu