Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 27 octombrie 2010

My fuckin' sweet 16

Da, abia 16... Dar sunt ai mei si ma bucur ca i-am sarbatorit alaturi de cei dragi. Mi-au facut nebunii astia de la mine din clasa surpriza cu tort si flori si a fost misto. Si ii iubesc ca mi-au facut ziua misto. Si dupa am fost pe Valea Regilor, unde, zic eu, ne-am distrat. O sa va pun si niste poze, dar nu acum, pentru ca sunt rupta si ma duc sa ma culc. 

Scoala asta e super obositoare, ma jur. Si saptamana asta nici nu prea am facut ore, ca am avut repetitii... Dar in fine... Viata e frumoasa.

Ultima zi de 15 ani? M-a durut capu' rau de tot si mi-a fost cam rau, am avut muuuulta treaba si parca nici nu realizam ca azi urma sa implinesc 16 ani.. Dar azi, de dimineata, eram asa, super happy de realizarea mea: am ajuns la 16 si inca traiesc :))

Ma rog, o sa va scriu eu mai mult in weekend, sper, ca acu' chiar nu am timp...

V-am pupat!

4 comentarii: