Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 29 noiembrie 2010

Ce-am facut

Ştiu că nu prea am mai scris pe blog zilele astea, dar am avut teza la mate, la care TEORETIC vorbind ar trebui să iau 7, azi am avut un test belea la română de care abia aflasem, urmează o săptămână chill aşa, care se încheie cu Balul Bobocilor, sâmbătă, pe 4 decembrie. Abia aştept ;x

Weekend-ul ăsta m-am relaxat cu colegii în Nirvana Cafe, unde ne simţim ca acasă, la propriu :)). O poză cu Andrei, de sâmbătă, care mie-mi place mult:




p.s.1: i love my people.
p.s.2: i miss my bike riders. =(
p.s.3: sper sa-mi visez marea dragoste diseara. HA-HA-HA.
p.s.4: ăsta e al 500-lea post pe anul 2010. Big-ups to my blog!!!

2 comentarii:

  1. Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca Blogmoney si inscrie-te!
    http://aff.blogmoney.com?aid=2647&acid=223

    RăspundețiȘtergere
  2. deja sunt inscrisa, dar multumesc :)

    RăspundețiȘtergere