Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 30 decembrie 2010

Prima amintire

Mi-a dat Măllina de m-a lepsuit :)) prima amintire pe care o am io. Hmm, aici nu este greu.

Imi amintesc cum am cazut din patut. Tin minte ca ma uitam la televizor si deodata am avut o revelatie si m-a gandit io ca ar fi truuu sa sar din patut, sa plonjez, sa zbor ca o pana pana jos. Ei bine, nu am zburat deloc, ba chiar am cazut fix in cap. Si prima imagine pe care mi-o amintesc este una cu susu'-n jos a coltului patului. 

Si acum, inainte de Anul Nou, vreau sa stiu si eu care e prima amintire a Cameliei, a lui Blogeru, a lui Grapefruits, a lui Alice si a lui Ginake

6 comentarii:

  1. mâine dimineaţă vei afla prima mea amintire:P

    RăspundețiȘtergere
  2. nu tin minte durereade atunci, aveam capu moale oricum :)) nu cred ca aveam mai mult de 1 an-1 an jumate maxim :))

    RăspundețiȘtergere