Regula nr 1:

Have fun and share! :).

marți, 28 decembrie 2010

Universul aparatelor de ultimă generaţie

Abia au trecut sărbătorile, dar Moşul nu ne-a putut aduce tuturor ceea ce ne-am dorit. Dar acum ne putem îndeplini dorinţele datorită site-ului itgalaxy.
Fie că vreţi un Laptop, un desktop, monitor, un smartphone sau doar un simplu telefon, aici găsiţi.  
Este un site care oferă o gamă largă de produse, de la firme cunoscute pentru calitatea superioară a produselor, cum ar fi Telefoane de la brand-uri importante (Apple, Nokia, HTC, Samsung).
În afară de produsele de ultimă generaţie care ne ajută să comunicăm, aici puteţi găsi şiJocuri şi console wii pentru a vă destinde, relaxa şi amuza împreună cu familia.
După cum sugerează şi titlul, acest site este Universul aparatelor de ultimă generaţie. Aici mă refer şi la monitoare LCDTV, care sunt foarte utile, după părerea mea, deoarece este nevoie de un singur produs care devine şi monitor, şi televizor.
Este un site ce oferă foarte multe produse de calitate, ceea ce îl face într-adevăr un Univers al tehnologiei.
De exemplu, ştiţi foarte bine că eu vreau să îmi iau iPhone. Aici îl găsesc deblocat, la un preţ mai scăzut decât în orice alt magazin unde l-am văzut. Şi e şi deblocat, ceea ce înseamnă că pot să bag orice cartelă, microsim, în el.
Sau, un laptop. Macbook-ul este una din priorităţile mele în ceea ce priveşte laptopurile, pentru că sunt fană Apple. Şi, ghiciţi ce? DIn nou, pe itgalaxy preţul este mai mic faţă de alte site-uri.

În partea stângă a site-ului sunt categoriile produselor pe care itgalaxy le comercializează. De la Desktopuri la accesorii pentru device-urile dorite. 

Site-ul este foarte ordonat, curat şi organizat, lucru ce face uşoară navigarea clientului printre produsele dorite. Există reduceri şi modalităţi de plată în rate, ceea ce atrage clienţii spre produsele de calitate, pe care le pot plăti într-un anumit interval de timp.


Puteţi face un cadou frumos de Anul Nou celor dragi cumpărând o ramă foto digitală de pe site, care este la un preţ accesibil sau puteţi păstra amintiri cumpărând un aparat foto bun la preţuri mici, ca de exemplu un aparat de la Sony.

Sinceră să fiu, abia aştept să-mi strâng bani ca să îmi cumpăr de aici un laptop, preferabil Macbook.ul. 

Recomand tuturor acest site pentru că preţurile sunt mai mici faţă de alte site.uri de specialitate, există posibilitatea de a plăti în rate, produsele cumpărate au garanţie, iar în momentul de faţă site-ul afişează peste 10.000 de produse din majoritatea categoriilor de produse din gama IT&C.



 

Un comentariu: